286. Staplat (5/365)

IMG_2112

Nymanglade lakan som jag staplat på hög.

2 thoughts on “286. Staplat (5/365)

  1. Vilken kul fotoutmaning! Jag ska utmana mig själv i år genom att ta en bild på vattnet/stranden var dag som jag är hemma. (men jag har inte direkt marknadsfört det utan lägger bilderna på bloggen som jag innan hade som test blogg, men jag märker att folk börjat hitta dit)
    Ha en fin fortsättning på nya året och hälsa familjen.
    Kram Lotta

    • Så här långt tycker jag att utmaningen är kul! Sätter du strandbilderna på en ny blogg då eller, för din vanliga blogg är väl ingen testblogg? Ska framföra hälsningar och hälsa din gubbe! / Kram

Kommentera

